رییس جهاد دانشگاهی: وظیفه این مجموعه انجام كارهای گزیده و فاخر است
نوشته شده توسط : xmovies

دكتر 'محمدحسین یادگاری' روز یكشنبه در مراسم راه اندازی پژوهشكده گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد افزود: پژوهشگاهها، پژوهشكده ها و مراكز تحقیقاتی كه در دل جهاد دانشگاهی شكل گرفته اند مراكزی بسیار اثرگذار هستند.

وی اظهار داشت: از زمانی كه مسوولیت پیگیری امور مربوط به انقلاب فرهنگی در درون دانشگاهها،‌ كارهای تحقیقاتی و فرهنگی برای اسلامی شدن دانشگاهها و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به جهاد دانشگاهی داده شد كارهای بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

او گفت: در این راستا در رشته های مختلف علوم پزشكی، فنی، مهندسی، علوم پایه و كشاورزی اقدامات ارزشمندی انجام شده و وظیفه ما از امسال به بعد نیازمند تغییرات اساسی زیرساختی و برنامه ریزی نوین برای فعالیت علمی و مشخص در30 سال آینده است.

رییس جهاد دانشگاهی با تاكید بر اینكه باید این مجموعه نسبت به سالهای گذشته ارتقا یابد افزود: به همین منظور در پی آن هستیم تا با تاسیس هر پژوهشكده از نیروها و اعضای هیات علمی باتجربه، فرهیخته و نخبگان استفاده كنیم.

وی ادامه داد: از همان ابتدای تاسیس جهاد دانشگاهی بستری فراهم شده تا دانشگاهیان در آن فعالیت كنند اما امروز باید در دوره جدید فعالیت خود زمینه آشنایی بیشتر دانشجویان را با مراكز جهاد دانشگاهی فراهمتر كرده و با تشكیل اتاقهای فكر در رشته های مختلف بسترهای لازم را برای حضور فعال آنان مهیا نماییم.

او افزود: متاسفانه هم اینك دانشجویان، جهاد دانشگاهی را نمی شناسند لذا باید بستر لازم را برای این تعاملات بیشتر فراهم كنیم.

2713/659





:: برچسب‌ها: عشق , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: